Opis
Nową oponę niemieckiego koncernu zaprojektowano tak, by umożliwiała pokonywanie dużych przebiegów przy zachowaniu bezpiecznej charakterystyki prowadzenia. Opona UltraContact ma ponadto podwyższoną odporność na uszkodzenia mechaniczne, a jej dodatkową zaletą jest niski poziom emitowanego hałasu.
Konstrukcja nowej opony Continental UltraContact umożliwia jej stosowanie zarówno w autach spalinowych, jak i elektrycznych. Szczególnie kierowcy tych drugich docenią jej ciche toczenie – poziom hałasu jest niezwykle ważny w cichych samochodach elektrycznych.
W zależności od rozmiaru opona UltraContact otrzymała oznaczenia A lub B na unijnej etykiecie. Jednak głośność to jedyne wyzwanie. Auta na prąd dysponują wysokim momentem obrotowym, dlatego w oponach UltraContact zastosowano mieszankę o podwyższonej odporności na ścieranie.
Ze względu na wysokie masy samochodów elektrycznych gama opon UltraContact obejmuje wersje o podwyższonej nośności. Koncernowi Continental udało się skonstruować oponę łączącą wzmocnione parametry z wysokim poziomem bezpieczeństwa. Na unijnej etykiecie UltraContact uzyskała najwyżą klasę A w konkurencji hamowa Letnie opony Continental UltraContact to rozwiązanie polecane użytkownikom pojazdów średniej i wysokiej klasy. Są one produkowane w rozmiarach od 14 do 18 cali, pasując do wielu modeli samochodów osobowych, m.in. sedanów i SUVów. Wybrane egzemplarze posiadają dodatkowo zwiększoną nośność lub rant ochronny na felgę, ograniczający ryzyko jej uszkodzenia. Oferują doskonałe, starannie dopracowane osiągi, które zadowolą nawet najbardziej wymagających kierowców poszukujących opon trwałych, o harmonijnych osiągach, a przy tym przystępnych cenowo.