Opis
Filtr kabinowy NORAUTO FP1231 = K1277 producent FILTRON
Filtr NORAUTO
Filtr kabinowy oczyszcza powietrze obecne w kabinie i zatrzymuje zanieczyszczenia, jednocześnie przepuszczając powietrze.
Chroni przed kurzem, sadzą, resztkami klocka hamulcowego, cząsteczkami ścierającymi się z opon i wszelkimi formami pyłków.
Po pewnym czasie filtr traci swoją wydajność i wpuszcza mniej świeżego powietrza. Rozwijają się mikroorganizmy ( pleśnie, bakterie itp.), wydzielają nieprzyjemne zapachy i zwiększają ryzyko oddechowe (alergie, podrażnienia itp.).
Zatkany filtr gorzej chroni wentylację i klimatyzację , co powoduje ryzyko przedwczesnego uszkodzenia i zwiększonego zużycia paliwa.
Taka sama jakość jak część oryginalna .
- Długość [mm]: 249
- Szerokość [mm]: 171
- Wysokość [mm]: 20
- Typ filtra: Filtr cząstek
- Typ części zamiennej: Nowa część
- Typ filtra kabinowego: Standard
- Działanie filtra kabinowego: Zmniejsza tłusty efekt na przedniej szybie; Filtruje pyłki i kurz
Rolą filtra kabinowego jest filtrowanie powietrza znajdującego się w przedziale pasażerskim: pomaga zatrzymać zanieczyszczenia dla Twojego zdrowia, jednocześnie przepuszczając powietrze dla Twojego komfortu.
Wymiana filtra kabinowego ma kilka konsekwencji:
– Dla zdrowia: po pewnym czasie nagromadzenie zanieczyszczeń zablokowanych przez filtr kończy się zmniejszeniem jego skuteczności. Nie jesteś już skutecznie chroniony. Ponadto wraz z wilgocią z układu klimatyzacji mogą rozwijać się przez długi czas mikroorganizmy (pleśń, bakterie itp.), wydzielając nieprzyjemne zapachy i potencjalnie zwiększając ryzyko chorób układu oddechowego (alergie, podrażnienia itp.).
– Dla Twojego komfortu i bezpieczeństwa:filtr nasycony zanieczyszczeniami zatka się, co spowoduje mniej świeżego powietrza w pojeździe i zwiększone zużycie paliwa.
– Aby chronić układ klimatyzacji i ogrzewania: zatkany filtr niepotrzebnie wymusza wentylację i klimatyzację, powodując ryzyko przedwczesnego uszkodzenia i zwiększonego zużycia paliwa. 70% uszkodzeń układu klimatyzacji wynika z zatkania filtra kabinowego przez zwykły brak konserwacji.
Wymieniaj go co 15 000 km lub przynajmniej raz w roku. Zwróć szczególną uwagę, jeśli jedziesz w ruchliwym środowisku, takim jak obszar miejski.