Opis
Przewody rozruchowe NORAUTO SuperPlus 25 mm² – 3,5 m
Przewody rozruchowe Super Plus są przeznaczone do szybkiego uruchamiania samochodów miejskich, sedanów i SUV-ów z silnikami benzynowymi (do 5,5 l) i wysokoprężnymi (do 3 l). Łatwe do przechowywania dzięki dołączonej wytrzymałej poliestrowej torbie do przechowywania , możesz przechowywać je w bagażniku, aby zrekompensować wszelkie nieprzyjemne niespodzianki. Zaciski są w pełni izolowane dla optymalnego bezpieczeństwa, co pozwala uniknąć kontaktu z karoserią. Szczypce zostały przebadane pod kątem dobrego chwytu i większej powierzchni styku . Ciśnienie zacisku jest optymalne dla maksymalnego przepływu prądu.
Długość: 3,5m.
– Do pojazdów benzynowych do 5,5 l i diesla do 3 l
. – Długość 3,5 m.
– W pełni izolowane zaciski.
– Optymalna powierzchnia styku i siła docisku.
Dostarczona torba do przechowywania.
Przekrój kabla (mm2): | 25 |
Długość kabla (m): | 3.5 |
Napięcie, napięcie (V): | 12V – 24V |
Pojemność skokowa silnika benzynowego: | Do 5,5 l |
Pojemność skokowa silnika Diesla: | Do 3,0 l |
Torba transportowa: | tak |
Napięcie (w V): | 12V/24V |
Porada
– Połącz zaciski + z czerwonymi zaciskami, połącz zaciski – z czarnymi zaciskami.
– Każda próba uruchomienia nie może przekraczać 15 sekund (odczekać 1 minutę przed ponowną próbą).
– Po uruchomieniu należy postępować w następujący sposób: zdjąć czarny zacisk z uszkodzonego pojazdu, następnie drugi czarny zacisk, następnie czerwone zaciski.
– Po ponownym uruchomieniu samochodu należy zachować ostrożność, aby przejechać co najmniej kilka kilometrów.
– Konieczne jest wtedy doładowanie akumulatora odpowiednią ładowarką (slow recharge).- Jeśli akumulator nie jest stary, usterka może również wynikać z wadliwego alternatora.
– W razie wątpliwości obwód ładowania można przetestować w naszych warsztatach.
Ograniczenia
– Baterie muszą być tego samego napięcia.
– Unikaj kontaktu między karoserią pojazdu podczas operacji wspomagania rozruchu.
– Trzymaj kable z dala od źródeł zapłonu podczas operacji wspomagania rozruchu.
– Unikać kontaktu przewodów z obracającymi się częściami silnika.
– Należy pamiętać, że akumulatory ołowiowe zawierają kwas siarkowy, należy chronić oczy i ręce, aby uniknąć kontaktu z płynem akumulatorowym.
– Zdejmij zaślepki akumulatora (chyba, że akumulator jest bezobsługowy) i sprawdź poziom płynu przed uruchomieniem. W razie potrzeby uzupełnić wodą demineralizowaną.
– Przed użyciem należy dokładnie zapoznać się z instrukcją dołączoną do produktu.